Air Carbon TI 0.8
Niezwykle
lekki i wytrzymały materiał będący połączeniem
węglanu (Air Carbon) i tytanu. Gwarantuje
doskonałą jakość jazdy i lepszą kontrolę nart.
Sandwich Sidewall
Construction
Drewniany
rdzeń w połączeniu ze ścianami bocznymi z tworzywa
ABS zamknięte w klasycznej konstrukcji 'kanapki'
zapewniają narcie optymalną sztywność i
spężystość.
Oryginalny
patent wykorzystywany w procesie produkcji
rdzenia. Sprawia, że narta na całej długości jest
niezwykle stabilna. Sandwich Sidewall Construction
to "inteligentna" powłoka rdzenia wykonana z
drewna bukowego lub topoli.
DIAGOTEX™
BRAK SZTYWNOŚCI
POPRZECZNEJ TO WRÓG KONTROLI
DIAGOTEX™
jest innowacyjną karbonową warstwą zapewniającą
najwyższą sztywność poprzeczną. DIAGOTEX™ pomaga
przeciwdziałać siłom odśrodkowym podczas bardzo
szybkich skrętów, abyś mógł perfekcyjnie je
pokonać. Po prostu maksimum mocy i stabilności w
skrętach!
Innowacyjna
karbonowa siatka ograniczająca skręcanie się
konstrukcji i umożliwiające nartą szybki powrót do
oryginalnego kształtu. Pomaga przeciwstawić się
silę odśrodkowej i zmniejsza ugięcie podczas
zakrętów pokonywanych z duża prędkością. Pozwalana
na precyzyjne prowadzenie nart po obranym łuku
dostarczając maksimum mocy i stabilności.
Character Size
Linia
THE CURV składa się z nart o różnych długościach,
a dobierasz je zależnie od Twojego stylu jazdy.
Każda długość oferuje perfekcyjnie opracowaną
konstrukcję potrójnego promienia skrętu
niezależnie czy jest on krótki, średni, czy długi.
Triple Radius
Potrójny
promień skrętu zapewnia jeszcze lepszą kontrolę i
przenoszenie sił w każdej fazie skrętu. Triple
Radius w THE CURV daje znacznie lepszą kontrolę i
przekaz siły przez cały czas trzymania narty w
skręcie. Począwszy od inicjacji, poprzez
krawędziowanie, aż do ostatecznego kopa na
wyjściu.
On-Piste ROCKER
Z
On-Piste ROCKER Fischer do jazdy po przygotowanych
stokach, narciarze mogą poczuć niesamowitą łatwość
wchodzenia w zakręty bez obawy złapania krawędzi.
Nowa geometria narty, bazująca na tradycyjnym
kształcie Alpine, zapewnia bardziej harmonijny
ruch podczas skrętu, który możesz poczuć. On-Piste
ROCKER pozwala na doskonałe trzymanie krawędzi,
nie wpływając przy tym na zmniejszanie osiągów i
dynamiki: cała krawędź jest w śniegu, gdy jest to
właśnie potrzebne, a harmonijny ruch podczas
skrętu pozwala oszczędzać siły.
Concave Sidewall
Nowy kształt ścian
bocznych narty ułatwia prace serwisowe, ale także
wejście na krawędź.
Free Milled
Titanium
Titanal widoczny na
górnej powierzchni narty. Najwyższe standardy
produkcji gwarantują ekstremalną wytrzymałość.
RACETRACK PLATE
Oparte
na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie
wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające
na swobodne wygięcie narty, dzięki czemu nie traci
ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor
jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie typy rail -
nie wymaga nawiercania płyty. Jeszcze łatwiejsza i
szybsza zmiana rozmiaru. Płyta Racetrack stosowana
jest tylko w najwyższych modelach nart z linii
RC4, Progressor oraz limitownej C-Line.
World Cup Tuning
Wykończenie
narty na niezwykle precyzyjnych maszynach.
Gwarancja otrzymania produktu najwyższej jakości.
SINTERED BASES
Spiekany
ślizg zapewnia najwyższe osiągi, jest trwały i
łatwy utrzymaniu. Bardzo dobrze absorbuje wosk,
nasmarowany jest znacznie szybszy od tłoczonego.
Ma duża gęstość molekularną przez co jest bardzo
żywotny.